Klanttevredenheidsonderzoek Dienstverlening

BMC biedt u gestandaardiseerde klanttevredenheidsonderzoeken aan, uitgevoerd onder baliebezoekers, telefonische klanten en digitale klanten. Deze onderzoeken vinden ‘real time’ plaats, zodat u continu en direct inzicht heeft in de kwaliteit van de dienstverlening zoals deze wordt ervaren door uw klanten.

Via uw persoonlijke online dashboard kunt u vervolgens dagelijks inzien hoe uw afdeling of organisatie presteert, maar ook inzoomen op details en ervaren hoe individuele producten/diensten en contactkanalen presteren. Waar lopen klanten tegen aan, wat gaat goed en wat verbeterbaar is? Hierdoor ontstaat de mogelijkheid om klanttevredenheid onderdeel te maken van de dagelijkse sturing van uw klantcontactcentrum (KCC) en de medewerkers met klantcontact.

Klanttevredenheidsonderzoek op maat

Wilt u liever een klanttevredenheidsonderzoek met de volledige vrijheid om te vragen wat u wilt, bijvoorbeeld naar de waardering voor de openingstijden of de klachtafhandeling in uw gemeente? Ook dat is mogelijk. BMC voert jaarlijks ruim 400 tevredenheidsonderzoeken uit. Wij hebben een ruime expertise opgebouwd als het gaat om klantonderzoek en onderzoek. De kracht van BMC is de combinatie van gedegen inhoudelijke kennis, expertise op het gebied van kwantitatief en kwalitatief onderzoek en ervaring met deze doelgroepen.

Meer informatie

Voor meer informatie of een vrijblijvende afspraak kunt u contact opnemen met senior adviseur Benno Wiendels.

Contact

Uw privacy is belangrijk voor ons. BMC gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens, zie hierover meer in ons privacy statement